logo stempel
op

speelgoedmuseum at home

Als onze bezoekers niet naar het Speelgoedmuseum kunnen komen, dan brengen we het Speelgoedmuseum wel naar onze bezoekers!

Het Speelgoedmuseum sluit tijdelijk de deuren omwille van de verstrengde maatregelen rond het coronavirus.
Daarom is het nu alle dagen feest op social media.
Zolang we allemaal 'in ons kot' moeten blijven voorzien we je elke week van een inspiratie en afleiding om deze bizarre
periode even te vergeten.

Volg ons op Instagram of Facebook! Elke dag voorzien we een post binnen deze thema's:

• Motivatie maandag: Inspirerende speelgoedquotes en leuke speeltips!
  • Digitale dinsdag: Haal de tablet of smartphone al maar boven! We gaan gamen, maken foto's en filmpjes,...
  • Weetjes woensdag: Kom meer te weten over onze collectiestukken en over huidige & toekomstige expo’s, …
  • Bereleuke donderdag: Geïnspireerd door de hartverwarmende #berenjacht zetten we wekelijks een bekende
    of bijzondere knuffel in onze digitale vitrine.
  • Verhalen vrijdag: Bijzondere en persoonlijke verhalen over spelen en speelgoed.
  • Uitdaging zaterdag: Elke week een uitdaging om iets te maken. De winnende creaties krijgen een ticket voor
    een bezoek aan het Speelgoedmuseum deze zomer en mogen hun stuk in onze mini-expo tonen. (Je hebt telkens een week tijd om de uitdaging aan te gaan en je inzending door te sturen!
  • Zonnige zondag: Speelopdrachten voor buiten!

We voorzien je elke week van een boeiende nieuwsbrief boordevol highlights en extra informatie en inspiratie!